Τετάρτη, 17 Σεπ 2014
TIP OF THE WEEK

Τα σταφύλια είναι πολύ σημαντική πηγή βιταμινών του συμπλέγματος Β!

<<< Επιστροφή

ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΒΑΡΟΥΣ

Η πρόσληψη βάρους για κάποιους ανθρώπους μπορεί να είναι το ίδιο επίπονη και δύσκολη όσο είναι η απώλεια βάρους για κάποιους άλλους. Το πρόγραμμα διατροφής στοχεύει στην υγιή πρόσληψη βάρους σε υγρά και μυϊκή μάζα και όσο το δυνατόν σε λιγότερο λιπώδη ιστό και στην αποφυγή απορρύθμισης του μεταβολισμού ενός κινδύνου που ελοχεύει στην υπερφαγία. Σημαντική βοήθεια στην προσπάθεια μπορεί να παίξει η άσκηση συγκεκριμένης μορφής.

 

Τα προγράμματα είναι απολύτως ατομικά και προσαρμόζονται στις ανάγκες του καθενός ξεχωριστά. Σε όλα τα προγράμματα πραγματοποιούνται σωματομετρήσεις (σωματικό λίπος, υγρά σώματος, μυική μάζα) και μετρήσεις μεταβολισμού. Η παρακολούθηση σε προγράμματα που στοχεύουν σε απώλεια βάρους είναι εβδομαδιαία, καθώς σημαντική παράμετρος στην βραχυπρόθεσμη αλλά και μακροπρόθεσμη επιτυχία ενός προγράμματος είναι η διαρκής συνεργασία ανανέωση της διατροφής παράλληλα με τον έλεγχο.

ΘΕΡΜΙΔΟΜΕΤΡΗΤΗΣ

Δείτε πόσες θερμίδες έχουν τα τρόφιμα
Οι θερμίδες και τα θρεπτικά συστατικά που αναγράφονται αναφέρονται σε 100gr προϊόντος.

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ BMI

Δείτε αν έχετε το ιδανικό βάρος

ΒΜΙ (Δείκτης Μάζας Σώματος).

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΕΕ

Δείτε πόσες θερμίδες καίτε

ΤΕΕ (συνολική ημερίσια ενεργειακή δαπάνη). Οι θερμίδες που πρέπει να προσλαμβάνετε ημερησίως προκειμένου να μην χάνετε ή παίρνετε βάρος.