Σάββατο, 23 Αύγ 2014
TIP OF THE WEEK

Το μπρόκολο είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης C και φυτικών ινών!

<<< Επιστροφή

ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ

Ανάμεσα μας υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που πασχίζουν να συντηρήσουν το βάρος τους. Μεγάλα χρονικά διαστήματα εφαρμογής υποθερμιδικών προγραμμάτων, έλλειψη μικρών συχνών γευμάτων, απουσία φυσικής δραστηριότητας για πολλά έτη και συχνές αυξομειώσεις βάρους αποτελούν κάποιους από τους παράγοντες που συνεισφέρουν σε χαμηλές μεταβολικές καύσεις. Η μεταβολική λειτουργία μπορεί μεν να έχει ισχυρό γενετικό υπόβαθρο, αλλά κυρίως οι συνήθειες διατροφής αλλά και η άσκηση μπορούν σε βάθος χρόνου να φέρουν πολύ σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία του μεταβολισμού.

Τα προγράμματα είναι απολύτως ατομικά και προσαρμόζονται στις ανάγκες του καθενός ξεχωριστά. Σε όλα τα προγράμματα πραγματοποιούνται σωματομετρήσεις (σωματικό λίπος, υγρά σώματος, μυική μάζα) και μετρήσεις μεταβολισμού. Η παρακολούθηση σε προγράμματα που στοχεύουν σε απώλεια βάρους είναι εβδομαδιαία, καθώς σημαντική παράμετρος στην βραχυπρόθεσμη αλλά και μακροπρόθεσμη επιτυχία ενός προγράμματος είναι η διαρκής συνεργασία ανανέωση της διατροφής παράλληλα με τον έλεγχο.

ΘΕΡΜΙΔΟΜΕΤΡΗΤΗΣ

Δείτε πόσες θερμίδες έχουν τα τρόφιμα
Οι θερμίδες και τα θρεπτικά συστατικά που αναγράφονται αναφέρονται σε 100gr προϊόντος.

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ BMI

Δείτε αν έχετε το ιδανικό βάρος

ΒΜΙ (Δείκτης Μάζας Σώματος).

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΕΕ

Δείτε πόσες θερμίδες καίτε

ΤΕΕ (συνολική ημερίσια ενεργειακή δαπάνη). Οι θερμίδες που πρέπει να προσλαμβάνετε ημερησίως προκειμένου να μην χάνετε ή παίρνετε βάρος.